måndag 27 oktober 2008

Jultidningarna beställda

Tjejerna har fått sälja tillsammans i år, och har därför fått sälja för 2 olika förlag: Jultidningsförlaget och Fem förlag. De har sålt riktigt bra...över 5000:- tillsammans...och då bara från släkten! Jättekul!
Förra året sålde Paulina själv och då tyckte vi att det räckte med ett förlag så då blev det bara Jultidningsförlaget.
Jag valde att passa på och handla lite julklappar till barnen när vi ändå sålde, och så valde jag att lägga premier som jag vet att de önskar sig. Båda tjejerna vill ha skor med hjul under (sånt där som man kan fälla ut/in) och därför valde jag varsitt par till dem. Sims 2 får de, liksom ett filmpaket med 3 filmer. Jag valde också ett Idol-karaoke som jag tänker ge Paulina i julklapp, en walkie talkie som Simone önskar sig och också kommer få i julklapp, och tog jag en radiostyrd bil till Victor (julklapp) också. Kul att det blev så mycket saker.

Nu är det bara att vänta på att böckerna och tidningarna (och alla saker) ska komma.

Följ min blogg med bloggkoll

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg