torsdag 9 oktober 2008

Morgonrutiner

Varje morgon går tjejerna till skolan vid 7:50, och jag lämnar lilleman på dagis samtidigt. Så kommer jag hem och det första jag gör är att sätta på webradion och lyssna på Adam & Gry på Äntligen morgon på mixmegapol.se. Programmet är så underbart och mornarna blir så himla mycket roligare när man lyssnar på dem.

De har alltid bra, roliga och intressanta gäster och så har de så himla roligt i studion. Det enda jag saknar är inslaget "Det milt pinsamma", men det kommer nog snart tillbaka igen...
Har du inte lyssnat på dem tidigare, GÖR DET! Klicka på länken och öppna webradion och var beredd på att få skratta!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Mamma J sa...

Jag lyssnar också. Men, då brukar klockan bara vara mellan 06:30 och 07:00 - d v s den tid då jag kör till jobbet. Sedan tar ett evigt telefonpratande vid och då passar radion så dåligt in... Tyvärr! Men, jag hör "succétävlingen JACKPOOOOOTT" i stort sett varje morgon :). Jag gillar verkligen båda två massor! De kompletterar varandra helt perfekt!

Populära inlägg