lördag 14 november 2009

Då var det lördag, då!

Lördag igen och idag visar vädret sig från sin sämsta sida. Regnet står som spön i backen och det är riktigt urtrist novemberväder!

Victor är familjens nya sjukling. Igår fick han feber, klagade på ont i benen och illamående. Idag har han hosta och lite feber. Får se vart det tar vägen.

Jag tänkte försöka plugga lite idag. Känner att jag behöver det efter att ha slappat mycket nu i veckan. Lika bäst att se till att jag inte hamnar efter i kurserna eftersom jag vill få examinationsuppgifterna gjorda innan det är tänkt att de ska göras (eftersom de krockar med bebis ankomst).
På tal om studier; kände mig lite dum när jag var på biblioteket tidigare i veckan för att hämta en bok jag hade fjärrlånat. När de plockade fram boken visade det sig att jag faktiskt har den boken hemma. Det är en bok bi hade första året på programmet, så jag har ju förträngt den. Jag kände igen titeln när jag läste den på litteraturlistan, men inte kunde jag dra mig till minnes att jag redan hade den. Jaja, nu slapp jag ju låna den, och nu kanske den kan bli läst, då ;).

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg