tisdag 3 november 2009

025

Äntligen har jag sett 025. Den verkar ha varit omöjlig att få tag på, men idag när jag hade hämtat maken för att göra ett bilbyte, så hittade han 025. Han ringde och sa det, men han var säker på att bilen skulle stå kvar en timme senare också, när han skulle komma och hämta mig för att byta bilen igen (det är lite pysslande nu när vi bara har en bil, och mina fogar inte riktigt klarar av att gå till och från dagis/skola för att hämta barnen). När maken skulle skjutsas tillbaka till jobbet körde han förbi där 025 stod, så nu är det 026 som står på tur (och den såg jag såklart imorse när jag hade lämnat barnen!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Jag är så less nu... Har letat efter 010 sedan lördag förra veckan. Den FINNS inte! Suck.

Däremot såg jag 011 fem gånger samma lördag (förra lördagen) och flera gånger till under tiden medan jag letat. 012 och 013 har det kryllat av också. Men, inte en endaste liten 010.

Finns verkligen alla siffror?!

Ango sa...

Mamma J:
Vi hade också svårt att hitta 010. När maken skulle hs den hittade jag flera stycken på samma dag, men när jag skulle ha den lös den med sin frånvaro. Numera är den ganska vanlig däremot ;).
Men du; du är alltså fast i det här nu? Eller provar du bara fortfarande ;)?

Populära inlägg