tisdag 10 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Presentabel, och givetvis antar jag den utmaningen. 7 sanningar ska tydligen komma upp till ytan. Sanningar som jag tror att ingen vet om mig. Hm, finns det verkligen något som folk inte vet om mig...
Jag gör ett försök:
  1. Jag har fotfobi! Jag tycker fötter är såååå äckligt. Speciellt tårna...
  2. Denna fobi gör också att jag inte kan ligga på mage med tårna liggande på madrassen. Det känns ruskigt läskigt. Fötterna måste då ligga utanför sängen (de problemen har jag inte om jag ligger på rygg eller sidan).
  3. Jag tycker också att andras hårstrån i handfatet är sååååå äckligt. Det kan få mig att kräkas.
  4. Men jag har inga som helst problem att rensa avloppet i badrummet...där det finns MASSOR av hår...
  5. Jag börjar känna tantvarning på mig själv...har inte bara tagit upp mitt stickintresse, utan även virkningen. Virkade dukar produceras nu...
  6. ...och så prenumererar jag på Hemmets Journal...det är ju bra recept och handarbetsbeskrivningar i den...
  7. Jag är en STOR bookoholic. Shoppar alltid böcker. På loppisar, bibblan, second hand eller nya på nätet eller i boklådor.

Den sista var väl kanske inte någon direkt jättehemlis om man säger så...

Nu går utmaningen vidare till alla som vill avslöja hemligheter om sig själva!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Katinka sa...

Roligt att läsa lite mer om dig! Så du äcklas av fötter? Haha... Kul grej verkligen!

Själv äcklas jag mer av att städa, vilket jag har sysslat med hela dagen. Så trist!

Ango sa...

Katinka:
Fötter, ja, och framför allt TÅR är ruskigt äckligt tycker jag. Även med strumpor på.
Städa är så dötrist. Skulle behöva städa jag också, eller jag? Nej, någon i familjen borde göra det, och det borde faktiskt inte vara min tur ;).

Kram
/Ango

Populära inlägg