tisdag 17 februari 2009

Mer böcker i brevlådan

Åh, vad det är underbart att komma hem, öppna brevlådan och hitta hårda paket! Idag hade jag också fått böcker. En skönlitterär; Som glöd blir till aska av Annika Sjögren och så de böcker jag beställde när jag gick med i "Skaparklubben". De böckerna jag beställde var: Virka! av Frida Pontén, Garn & maskor av Arne Ubbe och så den som jag var allra mest nyfiken på: Naturkosmetik som du kan göra själv av Maria Löfstedt och Pálla Másdóttir. Den ska jag testa att göra ur. Man kan göra badsalt, badbomber, cerat, hudcremer, shampoo m.m. Måste bara inhandla en massa ingredienser till det först.

Idag var det föreläsning igen. Ännu en gång var det kvantitativ metod och det var kovarians som avhandlades... Det lät väl ohyggligt spännande? Imorgon är det föreläsning igen. Jag blir helt matt i kroppen av att ha så här många dagar i skolan ;).

Jag har börjat kika så smått på kurser till hösten, men de jag skulle vilja läsa går bara på vårterminen nästa år. Lite trist, för då hade jag tänkt börja jobba. Jaja, jag ska kika på distanskurser också såklart, och det lutar mot att det blir ett par distanskurser istället...möjligen psykologi 91-120 från ett annat lärosäte som det inte är alltför långt bort till. Vi får se när det är så dags. Nu är det dags för mig att krypa ner i ett varmt och avslappnande bad!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

enAnnan sa...

Spännande? Nja...

Kul med nya böcker dock :)

Kramar

Populära inlägg