lördag 7 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av En bok om dagen, och såklart antar jag den utmaningen.
Utmaningen går ut på att man ska visa den sjätte bilden, ur den sjätte mappen (fotomappar förslagsvis ;)) och blogga om den.

Här kommer min bild:

Det här är från sommaren 2007, när Paulina gick på fotbollsskola. Just den här bilden är tagen under en match.
Paulina var den enda tjejen i laget, och tyckte väl inte att det var så superskoj precis. Hon gick i alla fall hela sommaren, men hon konstaterade att det inte blir något proffs av henne.
Just den här matchen (som var den första i poolspelet) var det otroligt fint väder och vi föräldrar som tittade på kunde sitta och gotta oss i solen som brände rejält.

Nu skickar jag vidare utmaningen till alla som tycker att det verkar skoj (jag veeeet att jag är så tråkig som bara låter det stå öppet, men det är för att många inte vill lägga ut foton i sina bloggar).


Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Åh sommar... För övrigt är jag så glad att ingen av mina ungar har kommit på idén att spela fotboll; det är bland det tristaste jag vet... ;-)
Men hade de velat, så hade man ju fått ställa upp på det.

Ango sa...

En bok om dagen:
Visst är det en grymt trist sport? Jag är verkligen ingen fotbollsmorsa, men som du säger så "måste" man ju för barnens skull. Maken var en av tränarna så jag kände att det var ok att slippa undan träningarna i alla fall ;). Matcherna var ju inga diskussioner. Det var bara att följa med...
Tack och lov så ville hon inte fortsätta efter den sommaren utan ville fortsätta med gymnastiken istället (mycket roligare att titta på).

Populära inlägg