onsdag 6 januari 2010

Och det här

är samma mage ur andras perspektiv (i v 37+5):



Tack och lov inte ens 5 dagar kvar nu! Hade dött om jag hade behövt gå kanske 4 veckor till (till v 42+1 som jag gjorde med Simone!).

Den här veckan har magen sjunkit ner väldigt mycket, vilket jag är rätt glad över, för det blir lite lättare att andas och att sitta rakt upp och ner ;-). Har fortfarande en rumpa som försöker ta över all plats och få bort mina revben på höger sida, men den är inte lika besvärande nu som förra veckan till exempel.

Imorgon är det sista besöket hos barnmorskan! Vi bokade in besöket "bara för att". Hon är himla rolig så jag går gärna dit!
Imorgon ska maken också ha förhandlingar med fack och arbetsgivare om sin tjänst. Vi håller såklart tummarna för att han kommer få behålla sin tjänst när mötet är över, och att varslet inte står kvar!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Anna sa...

Så fin, så fin!:) Håller tummarna för maken! Kram!

Populära inlägg