måndag 11 januari 2010

Snart åker vi!

Om ca 20 minuter bär det av till förlossningen! Idag är det äntligen dagen D. Idag är det äntligen dagen då vi får träffa vår nyaste familjemedlem.
Vet inte om jag är redo för det egentligen... Det känns så märkligt att vi ska bli en till i familjen. Den 8:e familjemedlemmen!
Har inte haft några problem att sova i natt, även om jag var lite orolig för att jag inte skulle kunna somna om när jag hade vaknat för toabesök vid 2:30. Tidigare nätter har jag nämligen inte kunnat somna om då, utan har legat vaken till kl 5. Den tiden jag skulle gå upp idag! Som tur var så somnade jag om och fick sova lite till innan det var dags att gå upp!
Nu hör jag att maken är på väg upp. Bäst jag sätter på kaffe så det är klart när han kommer tillbaka efter att ha hämtat barnens farmor, som ska vara barnvakt idag!
Lägger upp rapport på bloggen under dagen med vad det blev för något!

Pussen & Kramen
/Ango

6 kommentarer:

Anonym sa...

Massor massor med Lycka Till Kramar //Jennifer

Maud/En bok om dagen sa...

Hoppas att allt går som planerat! Lycka till!

Karin sa...

Oj vad spännande!

Anna sa...

Väntar med spänning...!! Kram!

Amy sa...

Önskar all lycka till och kommer att hålla koll på bloggen heeeela dagen. =)

Anonym sa...

GRATTIS till er fina Axel! Hoppas att du mår bra, Ango. Stora kramar,Nike

Populära inlägg