fredag 8 januari 2010

Produktiv idag

Idag har jag gjort klart vår C-uppsats som J ska gå upp med nästa fredag. Har rättat en massa småkrafs på den. Nu är den godkänd för opponering till slut och jag hoppas opponeringen går bra. Jag hoppas att det inte blir alltför mycket skit som ska rättas efter opponeringen.
Efter att ha fixat med C-uppsatsen så skrev jag klart en hemtenta jag hade i en pedagogikkurs. Tentan ska vara inne senast den 17 januari, men eftersom jag ligger på BB några dagar nästa vecka och har ännu en hemtenta som ska göras så tyckte jag att det var bra att bli klar med en av tentorna åtminstone så jag inte har så himla mycket att göra nästa vecka. Ska försöka påbörja den andra hemtentan också, men jag har inte fått en bok som jag behöver till den. Förhoppningsvis kommer den till biblioteket nästa vecka.

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

annica sa...

Lycka till imorgon!

Populära inlägg