onsdag 20 januari 2010

Förpubertet

När man är 9 år har man ofta hamnat i en förpubertet. Detta märks dels på att kroppen växer lite annorlunda och framför allt märks det på personligheten.
Jag har en sån där historia här hemma! Hon är 9, men tror hon är, och beter sig som om hon vore 14. Det är så mycket konflikter hela tiden. Dagarna avslutas med en rejäl konflikt och nästa börjar med en rejäl konflikt! Varje dag är mitt mantra: Imorgon är det en ny och förhoppningsvis bättre dag!
Jag hoppas den här perioden går över snart, för det är riktigt drygt nu!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Känner igen mig!
Har en blivande 9-åring i huset...hur ska det inte bli när hon blir äldre...?

Anonym sa...

Hej Ango!
Sökte på förpubertet och fann din sida!
Hjälp mig!Har det precis som du,vad f-n gör man??

Kram Lola

Populära inlägg