torsdag 28 januari 2010

UNDERBART!!!

Det var länge sedan jag tröttnade på mammabyxor och började längta något enormt efter mina jeans, men jag har inte ens brytt mig om att prova mina vanliga byxor eftersom jag vetat att de inte skulle passa ännu. Anledningen till att de inte skulle passa är för att magen fortfarande är svullen.
Idag fick jag ändå ett ryck och gick in i klädkammaren och hämtade mina favoritjeans och drog på mig dem. DE PASSADE!!! Visst fick jag dra lite för att få igen dem, magen är som sagt väldigt svullen fortfarande (men svullanden är på gång att lägga sig nu), men det GICK! De sitter inte ens åt runt magen! Gissa om det känns underbart att kunna få på sig de vanliga byxorna bara 2 veckor efter förlossningen. Det har jag aldrig varit med om tidigare. Jag har haft mina mammabyxor i 1-2 månader efter förlossningen! Nu ska jag inte ens titta åt mammabyxorna igen!!!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Amy sa...

Vad kul!! Ett litet självförtroende boost är aldrig fel! =)

Angie sa...

det där låter ju toppen!
Förhoppningsvis kommer våren när min lill* kommer så jag kanska klarar mig utan byxor och kan lulla runt i tunikor =9

Populära inlägg