måndag 31 augusti 2009

På torsdag är det dags...

På torsdag är det begravning. Jag har bävat för den dagen i snart 3 veckor. Förstår inte riktigt hur jag ska orka med det, men på något sätt kommer det ju att gå. Livet går ju vidare för oss, oavsett hur jobbigt det känns.
Idag måste jag åka och försöka hitta ett par svarta byxor. Behöver mammabyxor, har bara 2 par, vilka båda är leggings/mjukisbyxor. Känns inte alls roligt att gå omkring i!
Paulina har sagt att hon vill ha svarta kläder på sig på begravningen också. Hon har redan bestämt vad hon ska ha på sig. Simone vet jag inte vad hon vill ha på sig. Vill hon ha svarta kläder så finns det som hon kan ha. Annars behöver hon inte. Victor ska jag köpa ett par nya byxor till. Han har bara mjukisbyxor och jeans. Visserligen kan jeans vara snyggt, men jag kanske köper ett par svarta jeans, och så kan han ha skjorta på sig till det. Jag tycker inte att barn behöver ha svart på sig. Det behöver förvisso ingen ha, men jag vill ha det.
Får se vad jag kan hitta idag. Måste inhandla gympaskor till Simone som hon kan ha på idrotten i skolan också. Och mjukisbyxor till detsamma måste jag köpa. Ungarna har ju vuxit under sommaren i år också ;).

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg