söndag 9 augusti 2009

Fan, fan, fan

Ibland rycks mattan undan under fötterna. Det gjorde den precis på mig! Jag fick precis ett samtal från mamma att min älskade mormor dog inatt!
Mormor har legat på sjukhuset i en vecka pga lunginflammation, men det fanns inte i min värld att hon skulle dö!
Mormor har varit min extramamma i hela mitt liv. Jag bodde där mina första levnadsår, och efter att pappa dött fick hon en ännu större roll i mitt liv. Nu finns hon inte mer! Fan också! Jag orkar inte med det just nu!


Pussen & Kramen
/Ango

4 kommentarer:

Mamma J sa...

Åh, Ango!

Jag är så ledsen för din/er skull!

Ullis sa...

Åh vad tråkigt att höra. Kramar om

Amy sa...

Tråkigt att höra.....beklagar sorgen och skickar styrkekramar. Ta hand om dig och den lille i magen...

Anonym sa...

Beklagar och skickar en varm kram.

Populära inlägg