onsdag 26 augusti 2009

Jag blev så glad!

Idag när jag skulle hämta Victor på dagis mötte jag en av "fröknarna" utanför (hon är min absoluta favorit alla kategorier). Vi pratade lite om hur Victor hade varit på dagis idag, och vi diskuterade möjligheter till att att bryta den här tråkiga cirkeln vi hamnat i. Jag berättade att det kändes så trist att behöva lämna honom när han är så ledsen, speciellt som det inte egentligen behövs den här veckan, men nästa vecka när jag är igång med 3 kurser, då måste han vara där. Lika bra att ta fajten idag istället för nästa vecka. Så säger hon: "Jag tycker att du är en så bra mamma!". Det värmde så otroligt mycket i min själ idag.
Jag tycker att hon har en fantastisk syn på barn och är otroligt bra och underbar att hantera alla möjliga situationer som uppstår. Att få en sån komplimang av henne är guld värt!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Mamma J sa...

Åh, vilken absolut hjärtegod komplimang! Verkligen underbart!

Populära inlägg