fredag 14 augusti 2009

Märkligt väder

Igår när jag var i Linköping började det ösregna och åska som bara den medan vi satt på begravningsbyrån. Under hela den tid (1½ timme) vi var på begravningsbyrån höll ovädret på .
När vi kom ut regnade det fortfarande och det fortsatte ett bra tag till.
Några timmar senare skulle jag åka hem, och bara ett par kilometer från centrum såg det ut så här:

(Bilden är lånad från Corren)

Det hade tydligen haglat rejält. Det var massor av "snö" utefter vägen och gräset var helt vitt på sina håll. Trodde jag hade hamnat på helt andra breddgrader...

Pussen & Kramen
/Ango

3 kommentarer:

Mamma J sa...

Oj!

Suzan sa...

Shit aså.. tur att jag redan nu har köpt vinterjacka!

förresten vill jag bara upplysa dig om att du har verifieringskod när man kommenterar,..skitirriterande! :-)

Ango sa...

Suzan:
Jag vet att jag har verifieringskoden aktiverad. Anledningen till det är att jag inte vill ha spam i bloggen. Funderade på att ta bort anonymitetsmöjligheten, för att slippa spam, men då är det många som inte kan kommentera pga att de inte har något konto på blogger.
Får se om jag kollar över andra möjligheter så småningom ;).

Populära inlägg