torsdag 2 april 2009

Utmaning

Jag har ju helt glömt bort att jag blev utmanad av Mamma J för några dagar sedan. Bättre sent än aldrig, så här kommer utmaningen:

-Svara på frågorna.
-Välj ut fyra stycken att utmana.
-Skriv till dem att de är utmanade.
-Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Frågorna lyder:
* Vilken mat äter du ofta?
~Som den barnfamilj vi är så blir det köttbullar och makaroner, tacos och pasta och köttförssås väldigt ofta...

* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
~Det beror på. Är jag släkt med den jag är hos, eller känner personen väldigt väl, hjälper jag alltid till. Känner jag inte personen så väl sitter jag nog kvar på min plats och låter andra sköta jobbet (jag dukar undan mitt egna givetvis).

* Var sitter du helst när du bloggar?
~Min laptop står på köksbordet, så det är där jag sitter och bloggar.

* Köper du ofta Triss-lotter?
~Nej, extremt sällan. Ett par gånger per år på sin höjd. Däremot får jag lotter ibland. Jag brukar delta i marknadsundersökningar där man får pengar som man kan byta in mot Trisslotter.

* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
~Oj, vad svårt! Det har varit många underbara semestrar, men som varit underbara på sitt sätt. Båtluffen i Grekland 1990, London 1991, Calella 1988, Mallis 2000, är väl några som är mest framträdande i minnet. Även vår allra första husvagnstripp förra sommaren var ju härlig såklart!

*Vilken TV-kanal tittar du mest på?
~Tv4 Fakta

* Jag utmanar:
~Alla som känner sig manade

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg