söndag 26 april 2009

Tjejsnack #3

Veckans Tjejsnack handlar om kärlek, och här kommer mina svar:

1. Berätta om din första kärlek?
~Hm, första kärleken, den när man var barn eller den första seriösa? Tar väl båda. Den första kärleken jag kan minnas var på lekis. Henrik hette han och jag var såååå kär i honom.
Den första seriösa kärleken var till Mårten, en kille jag mötte på en nattklubb när jag var 16 år. Det var kärlek vid första ögonkastet, men vi var båda lite blyga, så vi pratade, och pratade och sov ihop (händerna på täcket) flera gånger innan vi blev ihop. När vi väl blev ihop, var jag världens lyckligaste, men han krossade mitt hjärta 2 månader senare när han gjorde slut.

2. Vad är kärlek för dig?
~Kärlek för mig är att känna respekt och tillit till någon.

3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
~Hm, bra fråga. Åkt 90 mil enbart för att träffa mig kanske.

4. Hur ser ditt drömbröllop ut?
~Jag har inget drömbröllop. Jag vill ha det enkelt, precis som mitt bröllop var.

5. Är du kär nu?
~Ja

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg