söndag 26 april 2009

Tjejsnack #2

Oj, jag glömde ju svara på Tjejsnacket förra söndagen. Sent omsider kommer svaren här:

1. Vad för typ av program ser du helst på TV?
~Dokumentärer och realitysåpor (typ Sjukhuset, Trauma osv).

2. Följer du någon TV-serie, vilken??
~"Det okända" (Tv4+) är väl den enda jag kommer ihåg när den går, och "Medium" (Tv4). Försöker komma ihåg och se House också, men den ser jag oftast på Canal+

3. Finns det någon kanal du klarar dig utan, varför?
~Tv4 Sport...och Eurosport, och Canal+ alla miljarder sportkanaler och Viasat sport. Inte mycket som fångar mitt intresse där.

4. Finns det någon kanal du inte klarar dig utan, varför?
~Tv4 Fakta, för att det alltid finns något att se.

5. Har du platt-TV eller tjock-TV?
~Bara tjock-TV i alla rummen.

Pussen & Kramen
/Ango
Skicka en kommentar

Ödmjukhet till livet

Ibland får vi käftsmällar som gör oss lite mer ödmjuka till livet, och de runt omkring oss. Igår fick jag en sådan! Dotter och pojkvän var ...