torsdag 23 april 2009

Uppdatering

Det är visst dåligt med uppdateringar här nu. Jag skriver mycket mer i min nya blogg En smalare Ango för tillfället, men där handlar det ju såklart bara om mat, motion, vikt och GI sånt jag tänkte bespara den här bloggen ifrån!

Igår var jag inne i skolan och fixade kompletteringen av tentan som vi fick U på. Den som försvann och som kom tillrätta efter mycket om och men (och "spydiga" mail från läraren och tjatiga mail från oss). Vi fick veta vad vi skulle göra för att komplettera och fixa eländet igår. Nu är det bara att lämna in och invänta resultatet.
Det som annars gäller nu är C-uppsatsen. Enkäter ska ut till lärare, och vi måste börja skriva lite. Vi tänkte få ihop ett första utkast att skicka till vår handledare till mitten av nästa vecka.

Jag har varit väldigt förkyld i en smärre evighet nu, med hosta som liknar en storrökares. Jättejobbigt, men jag är i alla fall glad för att jag inte har ont i halsen längre. Något positivt! Jag hoppas att den här vidriga hostan försvinner snart också, för jag orkar inte hosta mer.

Nu är det dags att ta tag i dagen!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

AnnaK sa...

Vad skönt med tentan ändå. Vad duktig du är med mat och motion! Bra jobbat! Kram Anna!

Mamma J sa...

D har haft precis som du - en skrällhosta i en evighet! Fy, jag lider med er båda!!

Populära inlägg