onsdag 1 april 2009

April, april

Jaha, då har dagen då man med stor skepsis genomgår hela dagen. Jag kom inte riktigt ihåg vilken dag det var när jag tog itu med mailen, men reagerade en hel del på ett mail från Gratisgodis där det stod: "I och med nya lagen "International Property Rights Enforcement Directiv" som träder i kraft idag kommer vi i fortsättningen inte kunna skicka hem godis från Gratisgodis.Vi kommer därför åka landet runt och dela ut allt godis med hjälp av vår nyinköpta godisbuss!" Det här lät som en mycket konstig lag tyckte jag, och såklart var det ett aprilskämt.
Ett annat aprilskämt var från Point shop, en sida där man samlar poäng som sedan kan bytas mot diverse varor. Nu hade de ordnat så man kunde skicka sina gamla batterier till dem, få poäng, och sedan växla dem mot varor. Den här var jag mycket osäker på, den lät ju alldeles för bra för att vara sann...och det var den ju såklart!
Nu ska jag på jakt efter andra aprilskämt!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg