söndag 26 april 2009

Inte så mycket sol idag

utan nu är det till och med regn.
Skurade terrassväggen på förmiddagen, så det blev gjort i alla fall. Så mycket mer har inte blivit gjort. Jag har grymt ont i ryggen efter gårdagens arbete så jag har hållt mig inne en hel del.
Paulina ville gå på bio med ett par kompisar, så hon är där nu (kollar på Monsters vs Aliens).
Simone mår riktigt kasst idag. Hon åt gluten igår, och det är ju riktigt dumt när man är glutenintolerant. Hon blev bjuden på tårta hos en granntjej som fyllde år, och Simone vet mycket väl att hon inte får äta, men det är ju kul att testa i alla fall när inte vi föräldrar är med... Det straffade sig idag. När hon äter gluten får hon influensaliknande symptom dagen efter. Hon har idag feber, ont i magen, ont i halsen, och extrem huvudvärk. Så här är det alltid. Hoppas hon kommer ihåg det till nästa gång nu!

Victor springer ut och in och leker med barnen på gården. Det bor ju rätt många barnfamiljer här, så det finns en hel skock med kompisar, till hans stora lycka.
Nu ska jag börja sticka på Mohairtröjan min mormor ska få!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Hosanna sa...

Kanske för personligt men hade din man problem när hans ställde in sig på metadonet också?
Att sorgen liksom bara vällde ut i takt med att snoret rann?
Att tankarna blev mer ostrukturerade?

Om du vill får du gärna svara i min blogg eller per e-post. Men bara om du vill.

Populära inlägg