fredag 3 april 2009

Underbart väder, fredag och påsklov!

Kan det egentligen bli bättre än så? Ja, det kan det såklart, jag hade ju kunnat slippa ha en uppsats hängande över mig såklart... Men, men nu gör vi det bästa av saken, och njuter av fredagens vårväder, och det faktum att barnen ska vara lediga hela nästa vecka! Underbart!

Idag har jag haft lunchdejt med maken. Vi tog ett förfirande av vår bröllopsdag, som är imorgon. Vi firar i år "sockerbröllop", dvs 6 år. Det blir inget stort firande imorgon, utan vi tog en lunch på lokala Thairestaurangen idag istället. Imorgon ska R iväg och meka med hojen (det börjar klia i hans fingrar nu) och jag och barnen ska mysa själva (förhoppningsvis i härligt vårväder).
På söndag kommer min kära kurskompis J och hennes make på besök. Det blir fika och så skulle de (till Paulinas stora förtjusning) ta med sig Wii så ungarna kan få spela lite. Det blir en kanonhelg alltså!

Vad hittar ni andra på, i det underbara vårväder som vi såklart hoppas ska vara kvar hela helgen?

Pussen & Kramen
/Ango

3 kommentarer:

AnnaK sa...

Vi har nu ätit tacos och sitter och väntar på Askungen på tv. Barnen och K har tvättat bilen medan jag pluggade lite. i morgon blir det nog lite småplock hemma och utevistelse om det är sol. Söndag ska det packas inför Hallandsresan men en tjejfika ska jag nog hinna klämma in också förresten.:) Trevlig helg! Kram!

Karin sa...

Grattis på bröllopsdagen!

Mamma J sa...

Jag vill också spela Nintendo Wii!!! *stampar med foten som en trulig unge*

Min man tycker inte vi behöver ett sådant. Men DET tycker jag!!!

Populära inlägg