lördag 13 september 2008

Visst finns det mirakel...

...som Sussie Thapper sjunger i låten med just det namnet (älskar låten för överigt).
Jag hällde ju ut ett stort glas vatten över tangentbordet på min laptop för 2½ vecka sedan. Jag har för länge sedan gett upp hoppet om att få den att fungera, men har satt igång den varannan dag ändå för att kolla. Visst ström kommer till den, men det händer inget mer. Senast jag kollade var igår förmiddag, och då funkade den inte mer än alla andra dagar. Så idag fick maken för sig att sätta på den och se vad som skulle hända. Voila...datorn drar igång och säger att Windows avslutades på ett felaktig sätt (nähä, säger du det? ;-) ), och den undrar hur man vill starta den. Nu är det bara ett problem...tangentbordet funkar inte, så vi ska kolla med ett USB-tangentbord istället. Tänk om det bara är ett nytt tangentbord som behövs nu? Undrens tid är inte förbi ännu! Jag håller tummarna för att jag ska få tillbaka min laptop nu, för gissa om jag saknar den...


Snart är det fullmåne igen. Så här såg det ut igår kväll. Jag älskar att se månen så här!



Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg