onsdag 17 september 2008

Kul att fika!

Idag var jag hemma hos Kerstin och fikade. Det var jättekul att träffa henne och Martin igen. Det var hur länge sedan som helst (tyvärr, för vi bor ju ändå inte så långt ifrån varandra) som vi satt ner och pratade i mer än 2 minuter. Tack Kerstin för fikat, det var jättekul att se er igen! När jag kom hem kunde jag berätta för Paulina att hon och Martin har liknande läxor och att båda faktiskt hade matteläxa till imorgon!

Jag håller ju på att flytta över min gamla blogg hit, men det tar lite tid. Allt kommer över så småningom, ha tålamod med mig. Det är ju ändå sisådär 3 år som ska flyttas över. Nu har jag fått över nästan allt från 2008...så nu är det de mest aktiva åren kvar...

Med hem från Kerstin följde ett gäng böcker som jag inte läst. Det är ju praktiskt att kunna byta böcker med andra "bokmalar". Jag har ju tyvärr inga såna i min närhet annars (bortsett från svärföräldrarna som köper MÄNGDER av böcker på auktioner så det kommer kassvis med böcker hem till mig ibland). Jag vill ju helst börja läsa alla böcker på en gång...men jag har ju några sidor kvar i en av de jag håller på med, och en annan som jag håller på med har jag bara sisådär 800 sidor kvar i (den är på 905 sidor) och jag har plötsligt tappat lusten lite för den (den är inte dålig så det är inte därför). Jag vill också påbörja boken jag fick i Pocket & Prassel 2,0, och så har jag ju hur mycket kurslitteratur som helst att läsa också...Pust! Synd att inte dygnet kunde ha sisådär 48 timmar eller så...

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg