fredag 19 september 2008

Bus

Idag skulle jag och Simone ha mysdag, vilket vi också hade, och Victor skulle vara hemma med pappa och ha lite mys också. Paulina ville gå till fritids och träffa kompisarna idag, så jag sa att hon kunde vara en stund, mellan kl 9 och 14 på fritids. För att kompensera henne så hon också fick något skoj idag så bestämde vi igår (utan att berätta för de andra) att hon och jag skulle gå upp tidigt och åka till McDonald's och käka frukost. Lite bus sådär på morgonen!
Kan säga att det inte var några problem att få upp fröken ur sängen idag!

En stilstudie i pannkaksätning:




Efter frukosten åkte vi och handlade en del mat, innan vi åkte hemåt igen och där jag lämnade av Paulina på fritids.

Resten av dagen spenderade jag med Simone och senare även Victor eftersom han inte ville vara med pappa utan mig istället!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Tänk att det där lite busiga är det allra roligaste! När man som mamma går utanför normen och gör något som barnen vet är lite tokigt. Det blir så bra!!

Ango sa...

Visst är det!
Paulina älskar jag att vara busig med. Hon är kvicktänkt när det gäller småbuset och uppskattar det så mycket. Äta frukost på McDonald's var det premiär för, och hon var förvånad över att man ens kunde det *s*.

Kram
/Ango

Populära inlägg