måndag 8 mars 2010

Måndag igen

Ännu en måndag är det. Den åttonde i Axels liv, och några fler har det ju blivit i mitt liv...
Vädret är underbart idag. Nästan så man får nytt hopp om att det kommer en vår även i år. Det är strålande solsken och runt nollan. Helt underbart! Ska snart ut och gå en stund tänkte jag.

Tänkte vara lite kommersiell i det här inlägget. Maken har bett mig att skriva om hans firma. Han har dragit igång en firma som håller på med PC-support (eftersom han blir arbetslös i juni). Det gäller ju att synas och höras när man är ny så jag har lovat att berätta om det här också, och tipsa om hemsidan: kakpc.se. Man kan få datorn ominstallerad, felsökt och reparerad om man vill. Man kan också köpa nya datorer till bra priser. Så, nu har jag gjort vad jag har lovat!

Nästa kommersiella då:
Jag är ju en buzzador och har nu fått möjligheten att testa en ny duschkräm från Dove, som heter Dove visible care.
Den här duschkrämen innehåller Nutrium Moisture, vilket hjälper huden att hålla sig fuktig och även reparera torr och skadad hud.
Enligt Dove ska man märka skillnad efter 7 dagars användning. Jag har testat den i 4 dagar nu, och jag måste säga att jag märkte stor skillnad redan efter första gången som jag testat den. Jag har torr hud, speciellt nu på vintern, och den här var verkligen underbar för min hud.
Duschkrämen ser och känns tjockare än annan duschkräm. Man märker att det är mycket mer lotion i den, än i andra. Ändå löddrar den rejält och känns inte torr och konstig när man tvättar sig med den, utan känns precis som duschkräm brukar göra.
Den doftar gott, inte för starkt, och känns väldigt, väldigt fräsch. Det är definitivt en produkt som jag kommer fortsätta använda efter att jag "buzzat" färdigt om den!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg