fredag 12 mars 2010

L'oreal

Eftersom jag är Buzzador fick jag chansen att testa L'oreal Youth Code, en antirynkkräm. Jag har tidigare varit väldigt skeptisk till den här typen av produkter, men nu när jag fick testa den gratis var jag ju tvungen att ge mig på den såklart.

L'oreal Youth Code bygger på pro-gen teknologi och förbättrar återhämningskapaciteten i huden. Produkterna som bygger på pro-gen teknologi innehåller biolysat (ett extrakt från bifidusbakterien) och adenosine (en DNA-komponent).
Produkterna slätar ut, återfuktar och friskar upp huden, något jag kan gå i god för. Efter att ha använt produkterna i nästan 1 veckas tid så känns även min torra hud mycket mer elastisk, slätare och mer återfuktad. Detta var en produkt som passade min hud alldeles utmärkt med andra ord.
L'oreals Youth Code-produkter finns att köpa hos bland andra: Åhléns, Kicks, Lindex och H&M, och kostar ca 175:-/produkt. Det finns tre olika produkter; Rejuvenating anti-wrinkle concentrate, Rejuvenating anti-wrinkle eyecreme och Rejuvenating anti-wrinkle daycreme. Jag har samtliga tre produkterna och använder dem tillsammans.

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Mamma J sa...

Och trots att vi inte känner varandra "personligen" så litar jag stenhårt på dig när du säger sådana där saker. Detta för att jag, under alla de här åren när vi har känt varandra mest "cyberligen" har lärt mig att om det är någon som säger vad hon tycker, på riktigt, så är det Ango! Jag kommer absolut testa!

Tack för tipset!

Populära inlägg