onsdag 3 juni 2009

Snabba bud

Hela veckan har jag suttit och funderat på att ringa till bm och boka en tid till inskrivning, men jag har inte vågat av rädsla för missfall.
Idag är jag i v 7+0 enligt mina beräkningar, och v 6+6 är det senaste jag har fått missfall i, så jag har passerat en milstolpe idag. Imorse satt jag och funderade på om jag skulle våga ringa, men tänkte ringa nästa vecka istället. Så kl 8:55, när det bara var 5 minuter kvar på telefontiden hos bm tog jag mod till mig och ringde. Det var väl tur det! Jag fick en tid till inskrivning redan imorgon förmiddag. Jag ska dit efter Simones skolavslutning, så Victor och Simone får följa med.
Enligt BM är jag i v 9, men enligt mig är jag i v 7, så jag gissar att vi får reda ut det imorgon eller med ett ul så småningom. Nu ska jag klara mig till inskrivningen i alla fall.

Tyvärr sitter nojorna i. Jag sitter och känner efter om jag inte har molvärk i korsryggen (mina missfall har gett molvärk där). Mår jag inte illa för stunden så sitter jag och väntar på att illamåendet ska komma. Varje toabesök (och de är många) är en pina... Varför utsätter jag mig för det här igen? Nu var det ju inte ett dugg planerat i och för sig, och för mig finns det inga alternativ, men ändå...

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

♥ Elin ♥ sa...

Grattis till graviditeten Ango!
Jag ska hålla tummarna att allt går bra!!
Kram Elin

Mamma J sa...

Oj, här går det undan. Kul!

Populära inlägg