lördag 6 juni 2009

Dags igen...*suck*!

Victor är sjuk igen! Han lät ganska rosslig imorse, och det har bara blivit värre under dagen. Har har fått inhalera cortison, men inte blivit bättre. Han har inhalerat sin astmamedicin, men inte blivit bättre. För ett par timmar sedan fick han cortisontabletter, men de kräktes han upp innan de han göra tillräcklig nytta (och det var de sista tabletterna vi hade hemma). Nu ska vi till Köping och läkarjouren, så han får inhalera ordentligt, och får nya cortisontabletter.

Pussen & Kramen
/Ango

3 kommentarer:

Amy sa...

Oj, stackars kille. Hoppas han blir bättre snart. Kram

AnnaK sa...

Men fy så trist, stackars lille Victor! Krya på!! och kör försiktigt! Kramar Anna!

Mamma J sa...

Förlåt men ÅH PUH! När jag såg bara överskriften i min blogglista så trodde jag att det var dags för något annat "igen". Något jättejättetråkigt.

Inte för att det inte är jättetråkigt att Victor mår dåligt, det är inte det. Men, jag tror du förstår hur jag menar.

Så, puh men ändå inte, får jag säga. Stackars stackars Victor! Håller tummar och tår för att det inte blir någon längre vistelse i Köping!

Populära inlägg