torsdag 25 juni 2009

Ny programledare

Läste på Aftonbladets hemsida att Paolo Roberto har tackat ja till programledarrollen i nästa Robinson! Vad roligt! Jag tror han kommer att bli en toppenbra programledare för det programmet. Linda Isacsson har varit bra, men jag ser hellre henne i Bonde söker fru (som jag visserligen inte tittar på) eller ett annat program där hon spelar en större roll för tittarna än vad hon fick göra i Robinson. Paolo Roberto har en helt annan personlighet som jag tror gör sig mycket bättre som programledare i Robinson.
Vad tycker du?

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Jag håller med dig!!!

Jag gillar också Linda - i den andra rollen - men, i Robinson gillade jag henne inte med sina konspiratoriska frågor hela tiden. De passar bättre i lovvydovvy-tv...

Paolos raka sätt passar bättre på en "öde" ö :-)

Suzan sa...

Mnjae,..ngt tveksam.. men o andra sidan e jag tveksam till robinsson med ;D

Populära inlägg