lördag 31 juli 2010

Vill haaaaaaa

Jag har precis blivit säljare för Partylite för att tjäna lite extrapengar till mitt studentmedel. Jag har innan det här aldrig kommit i kontakt med Partylite, men jag vet ju att de säljer ljus i alla former och färger (och dofter). Ljus är något jag äääälskar så när en tjej som maken känner lite, undrade om jag var intresserad av att bli säljkonsult (jag hade pratat om att börja sälja barnkläder) så nappade jag! Jag kan säga att jag är käääääär! Vilka fantastiska produkter de har. Jag vill ha ALLT! Det visade sig att en granne har MÄNGDER av Partylite-produkter och jag har varit inne hos henne och kollat. Jösses, vad kär jag är i det mesta de har! Tyvärr kostar det ju en del, så jag har inte råd att köpa hur mycket som helst precis, men jag SKA ta mig råd och köpa de saker jag vill ha mest av allt i alla fall!
Är det någon som är sugen på att vara värdinna på ett party (eller kanske bli säljkonsult själv); hojta så kanske vi kan ordna nåt (jag kan själv vara med som säljare om du inte bor alltför långt ifrån mig)!

Pussen & Kramen/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg