fredag 2 juli 2010

Paket från Coolstuff

Igår fick jag mitt gratispaket från Coolstuff.
Det var fantastiskt roligt att öppna lådan och börja testa grejerna. LED-lampan som drivs av solenergi imponerade på maken, men den fick han inte leka med, för den är MIN, MIN, MIN och bara MIN! Massagesaken är helt underbar och den kommer användas mycket kan jag lova!
Kylglaset var häftigt. Paulina testade det när hon drack vatten på kvällen och hon var väldigt, väldigt nöjd med det. Så nöjd att det såklart blev bråk när syskonen vågade peta på glaset...
Behållaren till isglasen testades också, så imorse drack barnen vattenshots i dem ;).
Hjärtat värmde underbart skönt, men tyvärr får vi inte ordning på det så det går att använda det igen. Vi har gjort som det stod i instruktionen, men det funkar ändå inte, tyvärr.

Pussen & Kramen/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg