söndag 6 december 2009

031 klart

Igår var jag i Eskilstuna och träffade J. Himla kul att träffas igen, det var så himla länge sedan. Vi försökte få till det sista på C-uppsatsen (som bara blir liggande på grund av bristande motivation). Nu är det bestämt att J ska gå upp med den själv vid nästa tillfälle, vilket är 14-15 januari. Eftersom jag snittas den 11 januari så är det inget som är aktuellt för mig alltså. Jag kommer istället att få opponera på någons uppsats när jag har möjlighet (i maj kanske), för att jag ska kunna få ut mitt betyg).

På hemvägen mötte jag nummer 031. Jag vet att 032 finns här i närheten någonstans (033 och 034 också), men jag minns inte var. Förhoppningsvis ska det inte ta så lång tid att hitta nästa.

Nu är det bara 36 dagar kvar tills bebis ska komma. Det är ju verkligen inte långt. Jag blir lika förvånad varenda dag när jag konstaterar att det har försvunnit en dag till. Det ska bli himla skönt visserligen att få ut denna alien ur min kropp, för han är ganska bökig och vill gärna få sin vilja igenom mest hela tiden ;-).

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg