söndag 27 januari 2008

Jag är sjuk!

Japp, så är det faktiskt. Dagisbacillerna har attackerat mig och jag är snuvig, hostig, yr i huvudet, huvudet bultar och matt i hela kroppen. Känner mig helt däckad idag!
Har sovit uruselt inatt eftersom jag har vaknat varje gång jag hostat. Det har rivit och slitit i bröstet så jag höll på att bli tokig. Jag hoppas det går snabbt över, för jag har inte lust att missa för mycket av skolan.

Jag har ju glömt att berätta att jag har fått min digitalkamera. Den som jag vann på Limbino för 2½ månader sedan. Nu i veckan kom det en avi för ett rekommenderat brev, och det var min kamera. En Canon Powershot A460, 5 megapixlar. Ingen superduperkamera, men den är helt ok som "vardagskamera".
Så här ser den ut:


Liten och smidig är den, och fotona blir ganska bra med den!

Nu väntar jag bara på minneskortet som jag köpte på Tradera. Det kommer nog nu i veckan, sedan ska jag testa kameran på allvar (just nu är det ett minneskort på 16 Mb i kameran, så det får inte plats många foton precis).

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg