onsdag 9 januari 2008

Utmanad

Milla har utmanat mig. Såklart antar jag utmaningen (även om jag inte utmanar vidare till några andra) . Utmaningen är att avslöja 7 saker om mig själv. Hm, ok, jag gör ett försök att hitta saker som ni kanske inte redan visste:


1. Börjar få en lätt 40-årskris (fyller 36 i år).

2. Är till och från otroligt asocial. Vill INTE lämna mitt hem (skrämmande med tanke på att jag alltid varit så social tidigare).

3. Blir alltid på dåligt humör av att dammsuga...

4. Känner mig lite skrämd över att mina barn ska bli tonåringar (små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer).

5. Skulle vilja bli hundägare (men maken är ju hyperallergisk)

6. Är beroende av att lyssna på Adam och Gry på Mix Megapol på webradion.

7. Är "bokoholic"...fast det kanske inte var att avslöja något. Alla som kikar in i min bokblogg känner väl redan till det...


Har försökt plugga idag. Tentan kommer allt närmare. Har fått veta lite om tentan idag, att den är uppdelad i tre olika delar (en för varje lärare), inga essäfrågor, och en maxpoäng på 24 poäng. Vet en sak som jag inte behöver läsa på, men så finns det en hel bok som jag INTE har lagt speciellt mycket krut på. Bara snabbskummat igenom den, typ. Den boken kommer en av delarna att handla om. Nu vet jag ju vad jag har att göra ikväll och inatt alltså.

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg