onsdag 4 maj 2011

Modell för en dag

Idag blev jag uppringd av en tjej från The Studio som sa att jag hade blivit rekommenderad av en kompis som varit där och fotograferats nyligen. Nu ville hon boka in en tid för styling och fotografering. Javisst, varför inte.
Det roliga är att Paulina berättade att en klasskompis till henne skulle iväg och fotas i helgen. Paulina ville också göra det, och nu får hon det. Jag bokade nämligen in mig och båda tjejerna. Lämnade en brasklapp för att kanske någon mer ville följa med. Om det var så tyckte hon att jag bara skulle ringa och säga till. Jag funderar nämligen på att släpa med mig en vän som förtjänar att bli lite ompysslad just nu! Jag vet att hon visserligen inte har råd att köpa några foton, men vad fasen jag kan väl köpa nåt åt henne (det är svindyrt, men jag tänkte köpa något 10-tal foton, vilket kostar ca 1700:-).
Jag berättade för Paulina att vi ska iväg och fotas vi också, och hon blev överlycklig! Hon älskar ju att apa sig framför kameran och älskar att sminka sig (duktig är hon också) och vill gärna bli stylist när hon blir stor. Det blir ett riktigt äventyr för henne med andra ord.

Pussen & Kramen/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg