onsdag 27 augusti 2008

Inte min dag idag!

Det känns som om jag alltid skriver om skitdagar här i bloggen, men riktigt så är det väl inte...eller? Fast idag är det en SÅN dag igen. Ja, en sån där dag man vill krypa tillbaka ner under täcket och bara somna om!
Dagen började bra, men alldeles nyss tyckte jag tydligen att min laptop såg lite törstig ut och hällde ett glas vatten över den... Bra? Nja, det kan jag inte påstå! Den blev svart ganska snabbt kan jag ju meddela. Just nu står den på "tork"... Jag har ju mitt liv på den datorn! Jag klarar mig inte utan den (ja, jag har ju inte gjort några såna där säkerhetskopior av något såklart). Tror visserligen att det går utmärkt att plocka ut det som ligger på hårddiskarna, men det andra... Får se om min kära make klarar av att rädda datorn (som jag köpte för typ 5 månader sedan), jag hoppas innerligt att han kan det!


Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg