torsdag 21 augusti 2008

Fika och lite shopping

Idag åkte jag in till "stan" för att fika med min kära kursare Jessica. Vi har inte träffats på nästan 2 månader så det var jättekul att träffas.
Var in en sväng på skolan först, innan vi gick till bokhandeln och H&M. Handlade en tröja till maken, som han får imorgon när han fyller år (Grattis älskling), och så blev det en del strumpor till barnen. Paulina fick också en necessär och en duschkräm som hon ville ha att ha med på idrotten i skolan (viktigt det där ;)).

Nu är det kväll, igen, och för tillfället är jag den enda som är hemma. Resten av familjen är hemma hos grannen. Barnen leker och maken fixar datorn. Jag valde att vara kvar hemma och bara vara själv. Jag har saknat det märker jag nu när barnen är tillbaka på dagis och skola.

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg