torsdag 7 oktober 2010

En ny anställningsintervju

Imorse fick jag mail om att jag har en anställningsintervju den 27/10. Kruxet är bara att jag inte alls minns vad det är för tjänst...
Det är ett jobb jag sökte för säkert 1 månad sedan, och det är via ett bemanningsföretag. I mailet fanns det inga ledtrådar alls till vad det är för tjänst. Jag vet ju att det är något inom det jag är utbildad som, men mer än så vet jag inte. Det kan vara någon form av behandlingshem, för det tror jag att jag sökte i just den staden. Hm, jaja, det återstår att se. Får väl försöka luska lite på intervjun.

Pussen & Kramen/Ango

2 kommentarer:

enAnnan sa...

Hoppas det går bra i vilket fall! :) Och att du löser mysteriet.

Kram

klok som en bok sa...

Vad kul med en intervju, lycka till! Om det är via ett bemanningsföretag så ring dit och luska lite innan:-)

Populära inlägg