onsdag 13 oktober 2010

Det okända - forts

Nu är det bestämt att de kommer och filmar om 3 veckor... De tyckte att det som har hänt här var tillräckligt intressant för att filma. De kommer vara här under 2 dagar v 43 och kommer sedan tillbaka efter ca 1 månad för att göra uppföljningen.
Jag har pratat en del med barnen här hemma om vad som kommer hända och frågat vad de (framför allt Paulina) vill ska hända. Tänk om det visar sig att det är gamla älskade släktingar (som jag tror att det är) som är här, vill barnen att de ska försvinna då? Nej, det vill de inte, men de vill att de ska ta det lite lugnare eftersom barnen blir rädda. Vi har sagt att är det släktingar får de vara kvar, men de ska ombes att ta det lugnare med barnen.
Nu väntar vi med spänning på att få veta vilket medium vi får. Vi hoppas såklart att det blir Terry, men det vet vi inget om ännu!

Maken hade berättat för han som äger huset vi bor i att vi skulle vara med i Det okända, och han blev sur. Han gillade det inte alls. Personligen anser jag att det inte riktigt har med honom att göra. Visst, han äger huset, men ingenstans kommer hans namn eller namnet på bostadsbolaget att nämnas. Dessutom bor vi i en liten håla (drygt 8000 invånare) och hur många av dem ser programmet? Nej, jag blev lite irriterad över att han hade sagt "Jag gillar det inte, men jag kan ju inte stoppa er". Nej, det kan han ju inte...

Pussen & Kramen/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg