onsdag 13 oktober 2010

Buzzador




Flera gånger under året har jag skrivit att jag har fått vara med och "buzza" olika produkter. Det har varit anti-rynkkräm, duschkräm, blöjor, tandkräm och smoothie för bebisar bl.. a. Tidigare har jag buzzat kaffe, halspastiller, vegetariska produkter, talböcker i mobilen och fotobok, bland annat. Det är lika roligt vajegång.
Nu väntar jag på att få testa Santa Marias kryddmix. India har jag valt, och väntar på att få bjuda vänner på middag. Jag har även anmält mig till att få testa Parmesanost och Lovefilm,, c hoppas såklart att jag ska få komma med. Jag har också tackat nej till ett par kampanjer (bl a Storytel för touchscreenmobil eftersom jag inte hade en touchscreenmobil då, och Guldbrev eftersom jag inte har något överbklivet guld kvar). Som du ser finns det massor av olika kampanjer att delta i, så varför går inte du också med? Allt är gratis, såklart, och det enda du förbinder dig till är att berätta om produkterna för dina vänner och sedan lämnar rapport om dina buzztillfällen på din sida på Buzzador.
Bli medlem här: Buzzador.

Pussen & Kramen/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg