lördag 19 juni 2010

Long time...

Oj, det märks verkligen att det är sommar, sol och lediga dagar nu för det bloggas väldigt dåligt nu...

Hela familjen har varit hemma hela veckan (ja, maken har jobbat några timmar/dag), så det har varit väldigt slappa dagar. MEN det har också varit en vecka då matförgiftning sänkt både mig och maken. Vi åt en vitlökssalami i måndags som inte var att rekommendera... Vi har båda mått uruselt hela veckan. Inte kul alls! Igår mådde jag äntligen bra igen! Idag kan jag äta normalt och har njutit av maten!



Idag har vi njutit av bröllop! Vilket fantastiskt bröllop det var! Vi var inte på plats, utan njöt av det framför TV:n istället. Varför trängas när man kan sitta på första parkett hemma, liksom ;). Istället för att festa på tårta festade vi på jordgubbspaj (ananaspajen, fast med jordgubbar istället).
Ikväll blir det film och godis med familjen antar jag. En lagom slapp kväll...också!


Pussen & Kramen/Ango

2 kommentarer:

Amy sa...

Usch! Inte kul med matförgiftning. =(
Snyggt utseende på bloggen förresten.

Barbro sa...

Matförgiftning, nej fy! Det är inte roligt.

Vi firade gårkvällen med prinsessbröllop på TV:n, en kartong Finnerödja jordgubbar och 3dl grädde. På 2 st.
Vi skötte om vår son-dotter son nu har blivit 7 månader gammal och sonens lilla hund.
Med vår lilla gäst var vi och grattade mina föräldrar som firade 56-årig bröllopsdag de också.
Det blev en höjdarkväll.

Populära inlägg