fredag 4 juni 2010

Garn, garn, garn

Igår var jag och hämtade en massa garn som jag hade beställt från Garntjänst. Det var bl. a. ett mixat garnpaket (man vet inte vad man får) som jag älskar att köpa. Man får sammanlagt 1 kg garn, där 500 g är samma färg och sorts garn och 500 g är mixat alla möjliga och omöjliga sorter och färger. Jag ÄLSKAR verkligen den överraskning som det är att få dessa garner.
På kvällen kom maken hem med 3 kassar (!!!) garner från svärmor. Det var MÄNGDER av olika sorters garn. Allt från akryl till renaste ull. Oj, vad roligt jag ska ha med mitt garn nu!
På tal om att ha roligt med garn så har jag fortsatt med mattema på virksidan. Ungarna tycker det är jättekul när jag gör en massa nya saker. Nu har jag börjat experimentera med mönster och skapa egna saker också. Jätteroligt!
Här är en del av det jag åstadkommit hittills:

Pussen & Kramen/Ango

2 kommentarer:

hanna sa...

Åhh va duktig du är!!! Va fina!
Har du bilder på nåt mer du gjort?
Kramar

Ango sa...

hanna:
Tack!
Om du kollar i menyn under virkat så dyker det upp bilder på lite allt möjligt som jag har virkat (och under stickat dyker det upp stickade kläder och sånt).

Kram
/Ango

Populära inlägg