onsdag 14 april 2010

Sensodyn tandkräm

Idag fick jag hem ett paket innehållande en hel drös med Sensodyn tandkräm.
Den här tandkrämen är inte ny för mig, jag har använt den ganska mycket tidigare, och jag vet att den funkar ganska bra. Nu ska jag ändå testa den under 2 veckor och sedan dela ut den till vänner och bekanta som kanske behöver en tandkräm som lindrar ilningar i tänderna.
Anledningen till att jag fått hem denna tandkräm med Posten är att jag är en så kallad Buzzador. Vill du också bli Buzzador och få testa olika produkter kan du bli medlem HÄR (länken öppnas i ett nytt fönster).
Jag har varit medlem i några år nu och fått prova alla möjliga saker. Det har varit Gevaliakaffe, Extra pastiller, Hälsans kök (vegetariska produkter), jag har fått göra en fotobok hos Fujifilm, har testat Dove duschkräm, L'oreal antirynkkräm och nu då Sensodyn. Hade lite otur att dagen efter våra katter flyttade fick jag erbjudande om att testa kattmat. Erbjudanden jag har tackat nej till har varit Mastercard, elköp, graviditetsförsäkring (jag var inte gravid längre då) och säkert något mer som jag inte minns. Har också blivit erbjuden kampanjer som jag inte kommit med i sedan som Ellen tamponger t ex. Som ni ser är det en stor variation på sånt man får vara med och testa (och sprida till vänner och bekanta). Anmäl dig du också!


Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg