söndag 11 april 2010

Snart vardag igen

Imorgon är det (äntligen, får man säga så?) vardag igen. Påsklovet är slut och barnen har för första gången fått gå och lägga sig tidigt (eller ja, de håller precis på att säga god natt nu).
Imorgon är det bara jag och Axel hemma igen, och jag kan få återgå till mina vanliga vardagsrutiner. Har lite studier att ta tag i. Har en uppgift som ska lämnas in imorgon, men jag vet inte hur sjutton jag ska göra med den. Grejen är att det är en gruppuppgift. Vi är indelade i grupper som ska diskutera på nätet (en distanskurs), men jag är den enda som skrivit något på vårt forum. Vi är 6 personer i gruppen, men bara 3 som gett sig tillkänna... Vi ska diskutera och sedan sammanfatta våra diskussioner till ett A4. Nu är det ju som sagt bara jag som diskuterat så det blir ju spännande! Jaja, får kontakta läraren imorgon och kolla hur tusan jag ska göra.

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg