onsdag 7 april 2010

Onsdag

Då var det onsdag, och halva påsklovet har redan gått. Inte ett dugg vettigt har vi gjort under lovet, bortsett från att vi har tagit det lugnt och sovit länge (ända till 8:30 har jag sovit de senaste dagarna). Himla skönt!
Idag har vi heller inget planerat. Paulina ska på bio och titta på "Det regnar köttbullar", men det är det mest avancerade det blir idag. Jag ska väl ta mig en långpromenad också. Det var ett tag sedan sist faktiskt! Det är ju riktigt behagligt med 8-gradig värme ute.

Lillfisen verkar ha en tand på gång. Det ser ut att spricka lite i tandköttet och han sitter mer än gärna och tuggar på mina eller sina fingrar. Tycker det är lite tidigt ännu. Han är ju bara knappt 3 månader ännu. Visserligen var Simone 4 månader när jag upptäckte en tand i hennes mun (den hade kommit upp med 1/4 då). Den här lilla gossen blir väl som henne antar jag!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg