torsdag 23 juni 2011

Tassimo


Paulina dricker varm choklad från Tassimon och äter Ballerina-kex!


Idag kom äntligen min Tassimo T20, som jag har väntat och längtat efter! Barnen har också väntat och längtat efter att jag har berättat om den varma chokladen man kunde göra i den! Gissa om de stod på kö för att få göra choklad när maskinen var uppackad!


Med maskinen följde kapslar till Marabou choklad, Latte Macchiato, Mörkrost, vanligt kaffe, Espresso och Capuccino. Jag hade köpt Earl Grey-té för att komplettera med redan innan maskinen dök upp.


Nu har vi testat lite kaffe och lite choklad och jag kan verkligen tala mig varm för den här maskinen! Imorgon räknar jag med att den kommer att gå för högtryck när det är midsommarafton och allt.


Just det; man fick ju 200:- att handla extra kapslar för om man registrerade sin Tassimo på deras hemsida. Jag passade på att beställa lite mer té, kaffe och choklad (Marabou, Milka och Carte D'or). Jag gissar att det kommer nästa vecka och då ska det testas ännu mer!

Inga kommentarer:

Populära inlägg