tisdag 7 juni 2011

Buzzador

Jag är ju med i Buzzador sedan några år tillbaka. Jag har fått förmånen att testa allt möjligt spännande gratis, vilket har varit jättekul. Ibland har det varit väldigt snålt med kampanjer, men i år (och förra året) har jag fått erbjudande om väldigt många kampanjer. Tyvärr har jag inte kommit med i så himla många, men några i alla fall, vilket såklart är jätteskoj! Jag brukar anmäla mig till de flesta kampanjer jag blir inbjuden till, men några har jag faktiskt tackat nej till. Det har varit kampanjer som byte av elbolag, pensionsförsäkringsrådgivning, SMS-guld, Mastercard och köp av eltandborstar (till ett kraftigt rabatterat pris). En kampanj, där man fick betala en del, är den senaste jag kom med i. Det gäller en Tassimo T20. Jag har ingen kaffemaskin, och har väl varit lite anti mot dem, men efter att jag var hemma hos en kompis och fikade och hon hade en kaffemaskin, så är jag SÅLD! Eftersom Gevalia är det kaffe jag dricker så var Tassimo riktad till mig...
Vi får köpa en Tassimo T 20 för 849:- (inkl. frakt) och i det ingår det kapslar till ett värde av 300:- samt den vanliga rabattchecken på 200:- när man registerar maskinen. Ett helt ok pris tycker jag och slog såklart till. Har kikat lite och sett att det är choklad från Marabou och té från Twinings också! Kan det bli bättre?
Chokladen lockar ju barnen och de LÄNGTAR till maskinen kommer hem! Och det gör ju såklart jag också!



En sån här blir snart min!

Pussen & Kramen/Ango

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Jag är av princip emot att jag skall betala för att marknadsföra deras grejer... Så, alla de erbjudandena går fetbort för mig. Jag är också emot att behöva registrera och "spela" med mina pensionspengar o s v. Nej tack.

Prova/smaka saker och få andra att prova/smaka saker - inga problem. Men, det andra. Oh no.

Ango sa...

Mamma J:
Normalt sett är jag inte heller för sånt jag måste betala för, men i det här fallet var det en sak som jag ville ha, och som man fick en riktigt bra erbjudande på. Då valde jag att haka på. Hade det varit en kaffemaskin för Nescafé hade jag inte hoppat på, för det kaffet är inte drickbart. Nu är det för det kaffe jag normalt dricker så då kändes det bara positivt!
De eltandborstar som de hade var däremot inget jag intresserade mig för. Svindyra i ordinarie pris och skulle kosta buzzadorer mellan 300 & 400:-/st (barn var billigare). Det tänker jag inte lägga pengar på för det är inget jag önskat mig ;).
Jag ska vara med i Knorrs "bag of taste" också, och hoppas paketet kommer snart. Jag är väldigt nyfiken på smaken Lemon & herbs. Den tror jag kommer vara riktigt god!

Kram
Ango

Populära inlägg