fredag 20 augusti 2010

Är det höst nu?

Jaha, officiellt har höstterminen börjat för barnen nu. Igår var det upprop, och idag örjade Simone skolan. Victor börjar på tisdag och Paulina på onsdag.
Imorse när klockan ringde kändes det verkligen inte lockande att gå upp. Det var rått och småkyligt i sovrummet, och jag hade varit vaken kort innan med en liten Axel. Det var bara att kasta sig ur sängen och ge sig upp.
Har skjutsat Simone till skolan nu, och sitter med Axel i knät och min andra kopp kaffe framför mig. Senare idag ska jag på "lära-känna-samtal" med Victor. På tisdag är det dags för Paulina.
Jag börjar också skolan snart, men det är 1 vecka kvar. Pedagogik B och didaktik ska jag läsa den här terminen. Det ser jag väldigt mycket fram emot!

Pussen & Kramen/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg